dimecres, 13 d’octubre del 2010


Hola em dic Gerard tinc 11 anys i faig 12 anys el 20 de Febrer.
Tinc un germà de la part de la mare de 2 mesos es diu Marcel,
i no m'agrada quan plora però fa molta gràcia quan riu.
També tinc un germà de 19 anys i es diu Marc, no el veig sovint
perquè té el carnet de conduir i un golf model vell i nòvia que es diu
Laia. És de part del meu pare.
I en fi tinc una germana de pare i mare que es diu Aina i té 13 anys.
És molt amable si no estem baratllats.Fa segon de l'ESO.
Li encanta ballar hip hop.
La meva mare es diu Núria, té 40 anys.No adora cuinar i li encanta
fer Pachwork i mirar Vent Del Pla.
El meu pare es diu Joan te 46 anys. La seva passió és cuinar, viatjar i
mirar documentals.
Tinc una gata que es diu Xiula. M'agrada esquiar,córrer i parlar amb els
amics.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada